Regulament

2022-05-05

§ 1
Dispoziții generale

Magazinul Online disponibil pe website-ul www.browin.ro este administrat de BROWIN Sp. z o.o. Sp. k. cu sediul în Str. Pryncypalna 129/141, Łódź (cod poștal: 93-373). Compania este înregistrată în Registrul Întreprinderilor de către Tribunalul Districtual din Łódź, Secția Comercială XX a Registrului Național al Instanțelor.
KRS: 0000459418.
NIP companie: PL 729-268-73-25 și Regon: 101003641.
Adresă poștală: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź
e-mail: salon@browin.pl fax: +48 42 23 23 295
Serviciul clienți: +48 42 23 23 230; +48 42 23 23 231 – disponibil de luni până vineri între orele 8:00 și 16:00

Ori de câte ori sunt utilizate următoarele termene, acestea trebuie înțelese astfel:
BROWIN – BROWIN Sp. z o.o. Sp. k. cu sediul în Str. Pryncypalna 129/141, Łódź (cod poștal: 93-373). Compania este înregistrată în Registrul Întreprinderilor de către Tribunalul Districtual din Łódź, Secția Comercială XX a Registrului Național al Instanțelor. KRS: 0000459418. NIP companie: PL 729-268-73-25 și Regon: 101003641.
Magazin Online – magazin online administrat de BROWIN, disponibil pe website-ul browin.ro
Client – persoană fizică cu vârsta de peste 13 ani, dar în cazul în care nu a atins vârsta majoratului conform legislației aplicabile, este necesară implicarea unui părinte sau tutore.
Consumator – client care este persoană fizică și care desfășoară acte juridice cu BROWIN ce nu sunt legate direct de activitatea sa economică sau profesională, în special cel care plasează o comandă în magazinul online.
Termen de livrare – numărul de zile lucrătoare în care BROWIN finalizează comanda plasată în magazinul online de către client și predă bunurile cumpărate firmei de curierat sau operatorului poștal.
Zile lucrătoare – zilele de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale;
Salon – magazin situat pe Str. Pryncypalna 129/141.
Comandă – declarația de voință a clientului făcută către BROWIN prin intermediul magazinului online, e-mail sau telefon. Declarația trebuie să conțină: tipul și cantitatea produsului din stocul magazinului online la momentul plasării comenzii; metoda de plată; modalitatea de livrare; și datele clientului.

1. Prezentul Regulament stabilește regulile de funcționare ale Magazinului Online, în special regulile de încheiere a contractelor realizate prin intermediul magazinului online, regulile de executare a contractelor și regulile procedurii de reclamații.

2. Toate produsele disponibile în stocul Magazinului Online sunt noi.

3. Pentru a utiliza Magazinul Online, este necesar să fie îndeplinite următoarele cerințe tehnice:

  • să dețineți un computer sau alt dispozitiv cu conexiune la internet,
  • să aveți un browser de internet cu JavaScript și cookies activate:
    • Microsoft Edge, versiunea 40.0 sau mai nouă
    • Google Chrome, versiunea 71.0 sau mai nouă
    • Opera, versiunea 57.0 sau mai nouă
    • Safari, versiunea 12.0 sau mai nouă
  • să aveți un cont de e-mail activ;

4. Pentru a asigura securitatea declarațiilor și a datelor transmise în Magazinul Online, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate nivelului de risc, în special măsuri care previn interceptarea și modificarea datelor personale transmise online. BROWIN asigură securitatea datelor transmise în Magazinul Online prin utilizarea protocolului SSL (Secure Socket Layer).

5. Clientul care utilizează Magazinul Online este obligat să:

  1. utilizeze Magazinul Online în conformitate cu actele legale și dispozițiile prezentului regulament;
  2. utilizeze Magazinul Online cu respectarea bunelor moravuri și a drepturilor personale ale altor persoane;
  3. utilizeze Magazinul Online într-un mod care să nu interfereze cu funcționarea magazinului;
  4. utilizeze tot conținutul din Magazinul Online exclusiv în scopuri personale.

§ 2
Înregistrare și autentificare

Pentru a plasa comenzi în Magazinul Online, trebuie să completați Formularul de Înregistrare, să fiți de acord cu prezentul Regulament și să achitați Companiei toate taxele aplicabile. Compania, la propria sa discreție, poate refuza acceptarea unei cereri sau poate limita utilizarea Magazinului Online. De asemenea, Compania poate revoca accesul la Magazinul Online din cauza utilizării abuzive a acestuia sau a încălcării prezentului Regulament.

§ 3
Plasarea comenzilor

Toate informațiile de facturare furnizate trebuie să fie veridice și corecte. Furnizarea unor informații false sau incorecte constituie o încălcare a prezentului Regulament și poate duce la anularea comenzii. Înainte de acceptarea unei comenzi, este posibil să solicităm informații suplimentare din partea dumneavoastră. Ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula o comandă din orice motiv, inclusiv limitări privind cantitățile disponibile pentru achiziție, inexactități sau erori în informațiile despre produse sau prețuri, sau probleme identificate prin verificările noastre de credit și prevenire a fraudei. În cazul în care comanda este anulată după ce cardul dumneavoastră de credit (sau alt cont de plată) a fost debitat, vă vom rambursa suma respectivă pe cardul (sau contul) utilizat la plată. Vă vom contacta dacă întreaga comandă sau o parte a acesteia este anulată ori dacă sunt necesare informații suplimentare pentru acceptarea comenzii. BROWIN poate solicita o preautorizare pentru unele comenzi plasate online cu card de credit sau debit. Această preautorizare nu va fi facturată, însă emitentul cardului dumneavoastră poate bloca suma pentru o perioadă scurtă de timp. Durata blocării este stabilită de către emitentul cardului. Procedăm astfel pentru a ne asigura că detaliile cardului sunt încă valide și că există fonduri suficiente pentru finalizarea tranzacției.

Prin confirmarea achiziției la finalul procesului de checkout, sunteți de acord să acceptați și să plătiți produsul(ele).

BROWIN își rezervă dreptul de a limita cantitatea de produse achiziționate per persoană, per gospodărie sau per comandă, indiferent de motiv. Aceste restricții se pot aplica comenzilor plasate de pe același cont, cu același card de credit, precum și comenzilor care utilizează aceeași adresă de facturare și/sau de livrare. Vă vom notifica dacă astfel de limite sunt aplicate. De asemenea, BROWIN își rezervă dreptul, la discreția sa, de a interzice vânzările către distribuitori sau revânzători. În sensul prezentului Regulament, „revânzare” se definește ca achiziționarea sau intenția de a achiziționa orice produs(e) de la BROWIN în scopul revânzării acestuia(acestora) către o terță parte.

§ 4
Prețuri

1. Prețurile produselor prezentate în Magazinul Online sunt exprimate în euro și sunt prețuri brute, ceea ce înseamnă că includ TVA.

2. La fiecare comandă este atașat un bon fiscal. La cererea clientului, în locul bonului poate fi emisă o factură. Pentru emiterea facturii, clientul trebuie să furnizeze codul său fiscal (NIP).

3. Prețurile produselor nu includ costurile de livrare. Valoarea totală a comenzii include atât prețul produselor, cât și costurile de expediere.

4. Informații privind prețurile și caracteristicile esențiale ale produselor sunt disponibile pe site-ul Magazinului Online.

5. Prețul aplicabil și final este cel indicat în „Coș” în rezumatul comenzii, la momentul plasării comenzii prin Magazinul Online.

6. BROWIN își rezervă dreptul de a limita metodele de plată în anumite cazuri, de exemplu de a exclude metoda „plata la livrare” sau „plata în avans”.

§ 5
Metode de plată

1. Clientul poate alege dintre următoarele metode de plată:

  1. În numerar la ridicarea comenzii (plata la livrare)
  2. În numerar sau cu card de plată/bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) sau cu card de credit (Visa, MasterCard) – în Salon
  3. În avans, înainte de livrarea comenzii (plată anticipată) – prin transfer bancar online, card de credit, precum și prin transfer bancar online sau plăți cu cardul prin sistemul extern de plăți imoje, operat de ING Bank Śląski S.A. cu sediul în Katowice

2. Clientul poate combina metodele menționate doar în cazul în care livrarea este către Salon.

3. Clientul care a ales „plata în avans” este obligat să achite prețul final imediat după primirea e-mailului de confirmare a comenzii.

4. Clientul care a ales „plata la livrare” este obligat să achite în momentul primirii comenzii.

5. Coletelor livrate de compania de curierat li se aplică asigurare.

6. Înainte de a confirma livrarea, clientul este obligat să verifice ambalajul pentru eventuale defecte sau deteriorări (în special benzile adezive și etichetele de securitate). În cazul unor probleme cu ambalajul sau etichetele de securitate, Clientul nu trebuie să accepte coletul și trebuie să întocmească un proces-verbal de constatare a daunelor în prezența poștașului sau curierului și să contacteze imediat BROWIN. Neraportarea eventualelor nereguli referitoare la starea cantitativă sau calitativă a coletului la livrare poate influența rezultatul examinării reclamației.

§ 6
Executarea comenzilor și costurile de livrare

1. Produsele comandate prin Magazinul Online sunt expediate pe teritoriul Poloniei. Expedierea către alte țări poate fi realizată, dar numai după o înțelegere individuală cu Clientul. Timp de livrare: 4 – 14 zile.

2. Dacă comanda urmează să fie expediată pe teritoriul Poloniei, produsele vor fi livrate prin una dintre următoarele modalități (aleasă de Client):

  1. Prin compania de curierat DPD Strefa Paczki Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o. sau Schenker Sp. z o.o. – la adresa indicată
  2. Prin operatorul poștal Poczta Polska S.A. cu sediul în Varșovia – la adresa indicată
Articolele din sticlă sunt livrate doar prin compania de curierat.

3. Produsele comandate prin Magazinul Online sunt expediate la locul ales de Client.

4. Costurile de expediere sunt specificate în tariful disponibil pe site-ul web.

5. Termenul de realizare este de 4 zile lucrătoare, calculat de la:

  1. Plata la livrare – ziua primirii e-mailului de confirmare a comenzii de la BROWIN.
  2. Plata în avans – ziua în care BROWIN primește confirmarea transferului bancar de la Client.

6. Dacă Clientul alege să ridice comanda din Salon, va fi notificat prin e-mail atunci când coletul este pregătit pentru ridicare.

7. Pentru a ridica comanda din Salon, Clientul este obligat să prezinte numărul comenzii, primit într-unul dintre e-mailurile de la BROWIN care confirmă pregătirea coletului.

8. Produsele comandate vor fi disponibile pentru ridicare timp de 7 zile lucrătoare, calculate de la data primirii notificării prin e-mail de către Client.

9. Dacă Clientul nu poate ridica comanda în intervalul de timp menționat, Clientul și BROWIN pot stabili o altă dată pentru ridicarea comenzii.

10. Dacă Clientul nu ridică comanda în termenele menționate la punctele 8 și 9, BROWIN își rezervă dreptul de a anula comanda.

11. Produsele comandate din Magazinul Online sunt livrate împreună cu o factură care include comanda și costurile de expediere.

12. BROWIN nu își asumă nicio responsabilitate pentru nelivrare sau pentru întârzierile de livrare cauzate de furnizarea unei adrese eronate sau inexacte.

13. Plățile sunt procesate de:

  • Polskie ePłatności sp. z o.o., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278
  • ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, KRS 0000005459
  • PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg

§ 7
Rezilierea contractului

1. Aveți dreptul de a renunța la acest contract în termen de 14 zile fără a preciza motivele. Perioada de renunțare va expira după 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia fizică a ultimului produs. Dreptul menționat mai sus se aplică și unei persoane fizice care încheie un contract direct legat de activitatea sa economică, dacă din conținutul contractului reiese că acesta nu are un caracter profesional pentru acea persoană, în special în funcție de obiectul activității sale economice. Pentru a vă exercita dreptul de renunțare, trebuie să informați

BROWIN Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Pryncypalna 129/141
93-373 Łódź, Polonia
salon@browin.pl
tel: +48 42 23 23 200
cu privire la decizia dumneavoastră de a renunța la acest contract, printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail). Puteți folosi modelul de formular de renunțare atașat, dar nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul-limită de renunțare, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de renunțare înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

2. Dacă renunțați la acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate dacă ați ales un tip de livrare diferit de cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract. Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta niciun comision ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem reține rambursarea până la primirea bunurilor returnate sau până la prezentarea dovezii că ați trimis bunurile înapoi, oricare dintre aceste situații survine prima.

3. Trebuie să trimiteți bunurile înapoi sau să ni le predați fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de a vă retrage din acest contract. Termenul este respectat dacă expediați bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costurile directe de returnare a bunurilor. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

4. Obligațiile și răspunderile părților asumate înainte de data rezilierii vor rămâne valabile și după rezilierea prezentului acord, în toate scopurile.

5. Acești Termeni și Condiții rămân în vigoare până la rezilierea lor de către Client sau de către BROWIN. Clientul poate rezilia acești Termeni și Condiții în orice moment, notificând BROWIN că nu mai dorește să utilizeze Serviciile BROWIN sau atunci când încetează utilizarea site-ului BROWIN.

6. Dacă, în opinia exclusivă a BROWIN, Clientul nu respectă sau BROWIN suspectează că Clientul nu a respectat oricare dintre dispozițiile acestor Termeni și Condiții, BROWIN poate rezilia prezentul acord în orice moment, fără notificare, iar Clientul va rămâne răspunzător pentru toate sumele datorate până la și inclusiv la data rezilierii; și/sau, în consecință, poate refuza accesul Clientului la Serviciile BROWIN (sau la orice parte a acestora).

§ 8
Soluționarea reclamațiilor

1. BROWIN este obligată să furnizeze Clienților produse fără defecte fizice sau juridice. BROWIN răspunde pentru orice defect al produselor. Această răspundere este reglementată de actul legal din 23 aprilie 1964 (Codul civil Dz. U. z 2014, poz. 121 cu modificările ulterioare).

2. Reclamația poate fi depusă la Salon sau printr-o scrisoare trimisă la BROWIN Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, cu mențiunea „Reclamație”.

3. Reclamația poate fi depusă și prin formularul de reclamație disponibil pe pagina magazinului online (www.browin.com). Clientul nu este obligat să îl folosească, acesta reprezintă doar un model.

4. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat (pe cheltuiala BROWIN) să livreze produsul defectuos la adresa menționată la punctul 2.

5. BROWIN va soluționa și va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

6. Reclamațiile referitoare la serviciile online pot fi depuse:

  1. Prin serviciile poștale, la adresa: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź
  2. Prin e-mail la adresa: salon@browin.pl
  3. Telefonic, la centrul de servicii pentru clienți: +48 42 23 23 230; +48 42 23 23 231

7. Reclamațiile referitoare la serviciile online ar trebui să includă: descrierea obiectului reclamației, adresa de e-mail și modalitatea prin care Clientul dorește să fie informat despre rezultatul soluționării reclamației.

8. Dreptul menționat mai sus se aplică și unei persoane fizice care încheie un contract direct legat de activitatea sa economică, dacă din conținutul contractului reiese că acesta nu are un caracter profesional pentru acea persoană, în special în funcție de obiectul activității sale economice, disponibil pe baza prevederilor din Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică.

§ 9
Date personale și politica de confidențialitate

1. Datele personale furnizate de Utilizatori sunt protejate de BROWIN conform Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului UE 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, precum și de abrogarea Directivei 95/46/CE (în continuare: GDPR).

2. Datele personale furnizate de Utilizator în timpul procesului de înregistrare sau al plasării comenzilor sunt prelucrate de BROWIN Sp. z o.o. Sp.k., cu sediul pe ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź, companie înregistrată în Registrul Întreprinderilor de către Tribunalul Districtual (Łódź-Śródmieście) din Łódź, Secția Comercială XX a Registrului Național al Instanțelor, KRS: 0000459418, care este administratorul datelor personale. BROWIN nu a desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor. Persoana de contact este un reprezentant autorizat pentru protecția datelor. Toate aspectele referitoare la datele personale pot fi adresate la:

  1. Adresă poștală: ul. Pryncypalna 129/141, 93-373 Łódź
  2. Adresă e-mail: iodo@browin.pl
  3. Fax: +48 42 23 23 293
  4. Centrul de servicii clienți: +48 42 23 23 230; +48 42 23 23 231 (Luni-Vineri 8:00-16:00)

3. Furnizarea datelor personale nu este obligatorie, însă anumite funcționalități ale Website-ului (ex. plasarea comenzilor) necesită aceste date pentru a putea încheia contractul și a respecta obligațiile legale. Alegerea de a nu furniza date personale echivalează cu imposibilitatea de a încheia contractul și de a permite BROWIN să își îndeplinească obligațiile legale.

4. Utilizatorului Website-ului i se poate solicita să furnizeze următoarele informații: nume și prenume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail, parolă. Datele personale esențiale pentru utilizarea anumitor funcții ale Website-ului sunt întotdeauna diferențiate de datele care pot fi furnizate voluntar.

5. Acordul pentru prelucrarea datelor personale într-un anumit scop se realizează după ce Utilizatorul bifează căsuța corespunzătoare.

6. BROWIN poate prelucra datele personale ale Utilizatorilor în următoarele scopuri:

  1. Întreprinderea de acțiuni care ulterior vor conduce la încheierea unui contract între Utilizator și BROWIN (temei legal: art. 6 alin. 1 lit. a GDPR, art. 6 alin. 1 lit. b GDPR)
  2. Executarea unui contract încheiat între Utilizator și BROWIN (temei legal: art. 6 alin. 1 lit. b GDPR)
  3. Îndeplinirea obligațiilor legale ale BROWIN, ex. obligația de a emite o factură sau alt document impus de lege; sau atunci când acest lucru este prevăzut clar de un act legal (temei legal: art. 6 alin. 1 lit. c GDPR)
  4. Investigarea și apărarea împotriva unor eventuale pretenții rezultate dintr-un contract încheiat.
  5. Marketing direct personalizat al produselor și serviciilor oferite de BROWIN și în scopuri statistice – exclusiv în cazul consimțământului prealabil al Utilizatorului (temei legal: art. 6 alin. 1 lit. a GDPR, art. 6 alin. 1 lit. b GDPR).

7. Datele personale ale Utilizatorului vor fi transmise altor destinatari precum: operatori poștali, transportatori, curieri, furnizori de servicii, prestatori de servicii IT și de comunicații, persoane care oferă servicii juridice și de executare silită.

8. Datele personale ale Utilizatorului nu vor fi transferate către țări terțe și nici către organizații internaționale.

9. Datele personale ale Utilizatorilor vor fi stocate pe durata derulării contractului încheiat cu BROWIN și după executarea acestuia, pentru perioada necesară asigurării eventualelor pretenții (ex. servicii de reclamații) și pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale BROWIN. În cazul retragerii consimțământului pentru prelucrarea datelor personale sau al depunerii unei opoziții de către Client, datele personale vor fi stocate până la momentul retragerii consimțământului sau al depunerii opoziției. Dacă prelucrarea datelor se face în temei legal, datele vor fi stocate pe perioada prevăzută în actele normative specifice.

10. Drepturile care revin Utilizatorului:

  1. Dreptul de acces la date (temei legal: art. 15 GDPR);
  2. Dreptul la rectificarea datelor (temei legal: art. 16 GDPR);
  3. Dreptul la ștergerea datelor (temei legal: art. 17 GDPR);
  4. Dreptul la restricționarea prelucrării datelor (temei legal: art. 18 GDPR);
  5. Dreptul la portabilitatea datelor (temei legal: art. 20 GDPR);
  6. Dreptul de opoziție la prelucrarea datelor (temei legal: art. 21 GDPR).
În plus, în cazurile în care prelucrarea datelor se face în baza consimțământului Utilizatorului (art. 6 alin. 1 lit. a GDPR), Utilizatorul are dreptul să își retragă consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării datelor efectuate înainte de retragere.

11. Utilizatorul are dreptul de a depune plângeri la autoritățile de supraveghere specializate în protecția datelor cu caracter personal.

12. Datele personale nu vor fi prelucrate în mod automatizat, inclusiv sub formă de profilare.

13. BROWIN utilizează cookie-uri, fișiere text mici care sunt stocate în browserul sau pe hard disk-ul unui computer ori dispozitiv mobil atunci când Utilizatorul vizitează Website-ul. Cookie-urile au rolul de a face experiența Utilizatorului pe Website cât mai fluentă și rețin preferințele acestuia, astfel încât să nu fie nevoie să introducă datele de mai multe ori.

14. Cookie-urile colectează date privind utilizarea Website-ului, iar scopul lor principal este de a facilita utilizarea Website-ului de către Utilizator, de a personaliza paginile Website-ului conform nevoilor și așteptărilor Utilizatorului (personalizarea subpaginilor Website-ului), precum și de a analiza traficul Utilizatorilor pe Website.

15. Cookie-urile sunt utilizate pe Website cu consimțământul Utilizatorului. Consimțământul poate fi exprimat de Utilizator prin intermediul anumitor setări ale sistemului de operare, în special ale browserului web instalat pe dispozitivul utilizat pentru navigarea pe Website.

16. Utilizatorul poate, de asemenea, să limiteze sau să dezactiveze cookie-urile în browserul său, astfel încât să le blocheze complet sau să primească o avertizare înainte de a fi stocate pe dispozitiv. În acest caz, utilizarea Website-ului poate fi mai puțin eficientă, Utilizatorul nu va avea acces la toate conținuturile Website-ului și, în cazuri extreme, încărcarea corectă a Website-ului poate fi complet blocată.

§ 10
Dispoziții finale

1. Toate contractele încheiate prin intermediul Magazinului Online sunt redactate în limba poloneză.

2. BROWIN își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament din motive legale sau organizaționale. Fiecare Client va fi informat despre modificări cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea acestora în vigoare.

3. În cazul intrării în vigoare a modificărilor, toate contractele încheiate înainte de aceste modificări vor fi executate conform versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

8. Anexe:

  1. informații privind dreptul de reziliere a contractului - Anexa 1;
  2. model de formular de reziliere a contractului - Anexa 2;
  3. model de formular de reclamație - Anexa 3.

...pentru că cel de casă este mai bun!